دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید کوروش صنعتی بنام مثل تو نیست


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 3 اسفند 1394
بازدید : 432
نویسنده : علی

دانلود آهنگ جدید کوروش صنعتی بنام مثل تو نیست با کیفیت اورجینال

ترانه و آهنگ : محسن حسینی تنظیم میکس و مستر : مجید الماسی

دانلود آهنگ جدید کوروش صنعتی بنام مثل تو نیست

Download New Music Kourosh SanaatiMese To Nist

 برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

دانلود آهنگ جدید کوروش صنعتی بنام مثل تو نیست

وای مثل هر روزو همیشه زندگی بی تو نمیشه نه نمیتونم

مثل تورو حتی تو خوابو رویاهام ببنیم

من یه دیونم که می مونم پایه همه حرفام تا پایه جونم مهربونم

مثل تو نیست تویه دنیا از رو عشقه همه حرفام تو فقط مال من یو بوی تو گرفته دنیام

مثل تو نیست تویه دنیا دیگه خوابی تو چشام نیست وقتی میخندی عزیزم هیچ غمی تویه صدام نیست

من همونم مثل قبلا عاشقو دانلود آهنگ جدید دیونه اما نمیخوام جدا شی برگرد نزار پیرم کنه دردام

مثل تو نیست تویه دنیا از رو عشقه همه حرفام تو فقط مال من یو بوی تو گرفته دنیام

مثل تو نیست تویه دنیا از رو عشقه همه حرفام تو فقط مال من یو بوی تو گرفته دنیام

مثل تو نیست تویه دنیا از رو عشقه همه حرفام دانلود آهنگ جدید تو فقط مال من یو بوی تو گرفته دنیام

وای مثل هر روزو همیشه زندگی بی تو نمیشه نه نمیتونم

مثل تورو حتی تو خوابو رویاهام ببنیم

من یه دیونم که می مونم پایه همه حرفام تا پایه جونم مهربونم

مثل تو نیست تویه دنیا از رو عشقه همه حرفام تو فقط مال من یو بوی تو گرفته دنیام

مثل تو نیست تویه دنیا دیگه خوابی تو چشام نیست وقتی میخندی عزیزم هیچ غمی تویه صدام نیست

من همونم مثل قبلا عاشقو دیونه اما نمیخوام جدا شی برگرد نزار پیرم کنه دردام

مثل تو نیست تویه دنیا از رو عشقه همه حرفام تو فقط مال من یو بوی تو گرفته دنیام

مثل تو نیست تویه دنیا از رو عشقه همه حرفام تو فقط مال من یو بوی تو گرفته دنیام

مثل تو نیست تویه دنیا از رو عشقه همه حرفام تو فقط مال من یو بوی تو گرفته دنیام

مثل تو نیست تویه دنیا از رو عشقه همه حرفام تو فقط مال من یو بوی تو گرفته دنیام

مثل تو نیست تویه دنیا از رو عشقه همه حرفام تو فقط مال من یو بوی تو گرفته دنیام

 

TELECHANEL



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود آهنگ و آدرس musicee.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com